Kyllä nyt on pakko kriivata jotain tuoreempaakin tälle sivulle.

Aiheita piisaa ylipursuavasti. Otetaas nyt vaikka toi Karpelan tilanne. Asiahan ei minulle kuulu mutta kysyn vaan? Jokohan Tanjalla on uusi kierroksessa. Vai likohan talokauppa vaan muuten niin huono että mökki pitää panna myyntiin. Sama sille, ainakin mun kannalta.

Jokelan koululla tapettiin ihmisiä. Tässä ihan lähellä. Suurimmaksi syylliseksi on viime hetkillä noussutkin, yllätys yllätys, media.
Anteeksi jos kuulostan kevytkenkäiseltä mutta en voi muuta kuin todeta olevan tosiasian. Koska tappaja tappoi itsensä, eikä hänestä saada enään mitään irti niin ammutaan olemassa olevaa, toimivaa maalia. Nyt siis tiedottajia jotka pitivät meidät ajan tasalla.

Sananvapaus ei ole vain pelkkä sana, klisee. Sanavapaus antaa meille kaikille, huom. kaikille, mahdollisuuden sanoa mitä mieltä olemme.  Journalistinen sananvapaus, uutisoiminen, kai tässä kritiikin kohteena olikin. Tavat tiedon hankkimiseen, saadun tiedon julkaisemiseen tai/ tyyli ehkä vähän tökkivät,asianosaisten mielestä. Toisaalta 2/3 nuoristakin koki että info oli asiallista ja ajankohtaista. Mennyt on mennyt. Tragediaa ei voi perua. En oikein osaa sanoa edes että "tästä pitäisi ottaa opiksi".

Miten? Miten minä, sinä tästä oppisit. Kai ainoa tapa olisi panna lapset/ lapsenlapset entistäkin tiukempaan kuriin. Höh, höh, sanon itsellenikin.

Mutta nyt kävi käsky, autovero pannaan uusiksi. Minä olen vaan niin perusteellisen katkera että se tehtiin juuri nyt. Kun olin juuri laittanut nettiin myyntipalstoille 2 vuotta vanhan auton myynti-ilmoituksen. Eihän sitä kukaan edes kysellyt. Kuka sitä vanhaa ostaa jos uusien hinnat romahtaa. Onneksi ehdin myydä sen vanhemman pösön alta pois ja tämänkin sain ympättyä sukulaiselle. Siis melkein sukulaiselle, sillä kai napalanko on sukulainen.

Ei muuta kuin potkitaan perälautaa, porskutetaan vanavedessä, tai miten vaan.
Tavataan taas.